Starship of bunnies

rss

2010-06-21

Helt ok kväll

En helt ok kväll med vännen. Hon är inte den som lagar mat så ofta, så det var rätt mycket så att jag blev imponerad när hon faktiskt gjort det. Gott var det också.

Blev inte så mycket fragglar, för den gamla tv'n var gnällig. Vi fixade en del nätprylar och hon fick leka med min nya telefon litet. Annars mest tjejsnack och vräka ur sig om sista tiden. Allt sånt. Finhet, helt enkelt. Tjejkvällar har jag haft väldigt mycket för litet av på sista tiden.

Var förresten hemma hos gamla gymnasievännen Nina i helgen också. Och träffade hennes kille för första gången. Nyinflyttat var det, så det var bjudning och massor med nytt kul folk som jag inte kände sedan tidigare. Vännen Ellie som jag inte träffat irl sedan gymnasiet överhuvudtaget var där en stund också. Ascoolt! Så mycket finare att träffa folk irl och inte bara på typ Facebook. Var riktigt nervöst, med tanke på att vi inte setts på tio år, men saker är inte så sjukt annorlunda ändå nu mot hur det var då. Blev glad. Fina återseenden.

Vill ha mer liv. Vill ha fler såna kvällar. Vill ha mer tid och mer sånt där bra och kul som händer i mitt liv.

Underbara människor, helt enkelt. Tycker om.


.
I am very sociable.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar