Starship of bunnies

rss

2010-06-20

Girls night in

Beställt litet kläder nu. Inte så himla mycket att skryta med. Två par byxor. Två toppar. Alltid något. Behövde uppgradera inför sommaren litet grann.

Har haft en kjolperiod nu, men tycker det är för jobbigt med alla strumpbyxor som hela tiden går sönder och maskar sig. Kan vara skönt att liksom inte behöva bry mig sådär fasligt mycket ibland. Bara dra på sig byxorna och dra ut på stan. Typ så.

Ska dra iväg till supercoola vännen Linnéa. Vi kör race då och då och kikar på gamla avsnitt av Fragglarna. Jodå, det är sant! Vi gör sånt. Godis, pizza, mys, kramar, fragglar och bara koppla av. Vi jobbar bägge två lika mycket. Men vänner som Linnéa är obetalbara. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Kommer bli grymt skojigt.

Pojken hörde just av sig. Han har precis fått sitt nya simkort till sin nya X10-telefon också. Vi är såna parlivsloosers! Köper likadana telefoner! =O)

Å andra sidan kanske det är bättre än att exempelvis ha en flickvän som inte vill binda sig, inte vill ha närhet och som bara drar iväg nästan utan ett ord för jämnan. Känner mig måttligt populär och önskvärd där. Buhuu!

Men just nu har jag kastat ut honom, mannen också, i och för sig. Alldeles ensam för första gången på veckor. För att få ta mig ett bad, leka litet på egen hand och bara få litet strosa-runt-i-lägenheten-själv-tid. Får väl ses imorgon eller om ett par dagar eller så. Men nu är det tjejkväll som gäller.

Finhet.

Och från högtalarna sjunger Tori Amos 'Somewhere Over the Rainbow'.

.
I am very sociable.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar