Starship of bunnies

rss

2010-06-01

Så... varför Throne Room Darling?



Ganska mycket så att jag fått någon konstig kick från samhällets sida och gått från att vara rätt konventionell kontorsbrud med hyfsad lön som gått från kundtjänst och sånt till ekonomi och sen lämnat helt. Blev nån slags hovfolk utan att egentligen komma just nära hovet. Men hangaround eller nåt bland en massa ganska rätt så betydelsefulla människor. Det har varit ett rätt konstigt liv sedan dess. Den världen kan ibland se litet annorlunda ut. Och min kalender ser verkligen väldigt annorlunda ut också. Det blir inte så mycket att sitta hemma och spela World of Warcraft, liksom.



Det är litet ironiskt menat, med andra ord. Jag är litet grann en bråkstakig figur som springer runt i mina fortfarande litet grann gothinspirerade kjolar och klänningar och mina svarta krucifix och hänger bland de där figurerna i toppen någonstans. Tycker livet är ganska trevligt, men jag skulle gärna ta det litet lugnare och ha tid med er. Och med livet och allt sånt. Så det här är väl min lilla tillflyktsort. Min lilla hemliga busplats där jag får möjlighet och tid att bara vara jag och ha liet mer tid med er. Alla inte alls så många ännu som faktiskt följer mig.

Kewlness, ladies! Även en rätt så ung gothbrud kan ta sig hela vägen till de där skumma delarna av samhället som folk inte ser så ofta. Kan ni tänka er det?

Well, det är i alla fall jag. Och litet grann förklaringen till det för mig litet skämtsamma namnet på bloggen. Bara så ni vet. Typ. Inte för att det egentligen spelar så stor roll.

.
I am very sociable.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar