Starship of bunnies

rss

2010-06-20

Blow it into the doll!

Näe.... jag måste nog faktiskt få ur mig det. Får göra som man gjorde på dagis. Blåsa ner det onda i en liten burk och sen försluta och så är det borta sen.

Vill bara få ur mig för att jag blir så arg och ledsen och besviken. Attackerad igen av ett av de där flamande monstrena som det finns så många av inom alla konstiga sammanhang. Antar att aktivism, politik, medier, communities och allt sånt alltid är fullt av såna här monster. Men den förföljelsen jag varit utsatt för i flera år börjar bli jäkligt jobbig nu. En snubbe som verkligen borde ge fan i mig och faktiskt inte har någon som helst anledning, annat än att han är jäkligt jobbig och har fått för sig att hata mig för att jag inte alltid tycker likadant och för att jag inte alltid gör likadant. Och dessutom röstar på ett annat parti.

Folk kan vara så jävla trångsynta ibland. Jag blir bara trött. Vill att människor ska hålla ihop och försöka göra saker bra tillsammans och för varann. Men det är tydligen ursvårt. Jag blir så trött. Jag blir så trött!

Så! Har jag fått ur mig allt nu? Jag vet inte. Men jag vill. Det får vara önskat bort nu. Nu skiter jag i det här och sticker iväg till den litet försenade kvällen med vännen L.



.
I am very sociable.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar