Starship of bunnies

rss

2010-06-21

Hård morgon

Hård morgon idag. Så himla trött. Sovit för dåligt igen. Legat uppe och saknat sällskap inatt. Kikat på dokumentärer och vridit ryggen halvt ur led. Känns som om benen har slingrat sig om varann som en gummisnodd, så mycket som jag snurrade runt och försökte sova inatt. Och så jobbar jag från nio till sju idag. Lång dag. Veckan ser väl rätt mycket sån ut. Så himla avundsjuk på pojken som inte har något sånt alls att tänka på. Han är ju ledig nu. Fyra veckors semester. Jag är alldeles jätteavundsjuk på honom just nu.




Ska dra iväg till jobbet nu. Hann inte med rätt buss. Hoppas de inte blir ledsna på mig om jag kommer någon minut sent idag. Det har varit en alldeles för trött morgon idag. Gud, vad jag längtar efter ledigt. Tror att jag åker bort då. Stänger av telefoner och datorer och allt och bara stänger av. Låter urskönt. Visst gör det?




.
I am very sociable.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar