Starship of bunnies

rss

2010-05-23

Hur kommer det sig


att man är så trött och seg när det väl är helg att man knappt orkar med tanken på att laga mat, fastän man vill och ändå är så rastlös att man inte riktigt klarar av att bara krypa ner i soffan och mysa. Liksom... ska det behöva vara så himla svårt ändå? Tycker väl ändå inte riktigt det.


Men så är det och jag sitter mest och gnäller och gnyr över att fotona på väggen åker ner och att nålarna flyger all världens väg. Eller att det är felgrammaterat i texten som pojken skriver. Eller något annat. Att jag fryser om benen och fossingarna eller nåt sånt.

Bleh! Vill inte vara så gnällig. Antar att det är nåt jag får leva med. Men det är inte riktigt dags för den tiden på månaden än, så varför är jag så jäkla mensig? Mycket bra fråga. Den som kan besvara den vinner en målarlåda.

Ska försöka mig på att laga mat nu i alla fall, så får vi se om jag kan varva ner sen i alla fall. Vore nog bra, tror jag.

Ångestrumpa!





Share your links easily.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar