Starship of bunnies

rss

2010-05-23

On the run - on the go - let's get going

Just uppkommen ur badet och det här blir mitt första inlägg på den här bloggen.

Den här bloggen är alldeles ny, fast jag är inte direkt ny på bloggande. Jag har hållit på med det här sedan nånstans innan Google skapades, och Blogger och Wordpress och alla de där. Och ja, faktiskt innan bloggvärlden i molnet föddes. Jag är en sjukt gammal veteran. The pussy who knows the mouse and keyboard. Typ. Nånting sånt.

Är en katt. En vildkatt. En galen, märklig varelse som leker med ord, leker med språk och vars hela liv är en lek med allt som går att leka med. Normer inte minst. Vildkatta är jag och jag trivs med det. Även när inte livet är en lek. Alls.

Just nu måste jag växa upp. Överallt utom här. Här väljer jag att vara bara jag. Och jag hoppas att ni som följer mig med tiden och som listar ut mig behåller mig för er själva. Eller... sprid bloggen, men sprid inte ordet om mig.

Jag har andra bloggar för det. Helt enkelt.

Nu ska jag leka. Ruskar vattnet är pälsen och funderar på vad jag ska göra nu. Debuten är gjord. Oskulden tagen. Om det nu finns något sådant. Och hur som... hur många webboskulder kan man få, förresten? Jag vill ha ett par till - de är så fina.

Tokerier.

Jag kommer fylla er med tokerier. Jag lovar er det. Bara så att ni vet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar