Starship of bunnies

rss

2010-05-24

Taggar och sprutor och flickor

Gah! Att det ska vara så frustrerande att lägga till en massa gadgets hela tiden. Det borde vara enklare vid det här laget att trycka in en massa code tags precis överallt. Men nu är i alla fall det mesta fixat. Skitbra, även om det förstås alltid ser för jävligt ut. Det ska vara estetiskt och rent. Har ingen sagt det till snubbarna och snubbinnorna och henisarna som gör allt sånt? Jag förstår inte att det ska vara så krångligt.

Tycker allt är krångligt. Folk ska vara så märkvärdiga då de gör saker hela tiden. Aldrig sådär att det är raka puckar, inte. Antar att det är jag som är fånig. Eller inte fattar mig på saker igen. Men jag tycker faktiskt att de krånglar mer än nödvändigt.

Nu är det i alla fall gjort.



Och solen skiner ute. Det är fortfarande kallt. Det är inte rättvist. Skiner solen, så ska det vara varmt ute. Det har jag bestämt för mig.

Om en liten stund kommer C över i alla fall. Roar mig väl litet. Hoppas jag. Fick tag i'na till sist. Det är bra.

Ska ta spruta ikväll. Sticka mig litet. Vi behöver inte gå in på det just nu. Vi kan väl bara enas om att säga "Aj!".





.
I am very sociable.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar